woensdag 21 december 2011

Mijn eerste kaartjes op mijn nieuwe blog!


Hallo allemaal,

Welkom op mijn nieuwe blog! Vanaf vandaag ben ik gestart met een nieuw hoofdstuk in kaartenmaken en dat is een blog! Ik heb er heel veel zin in en hoop jullie met mijn kaarten te mogen inspireren.

Deze boekkaart heb ik gemaakt voor mijn jongste dochter die morgen jarig is. Ze heeft de kaart al eerder gehad en vond hem heel erg mooi. Zo mooi dat ze hem in de les heeft laten zien aan haar leraar en klasgenoten.

Voor een beschrijving van deze boekkaart wil ik jullie doorverwijzen naar Tina's blog. Hieronder nog een foto van de boekkaart wanneer deze geopend is.


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn boekkaart vinden en kijk uit naar je reactie.

Groetjes, Marga

7 opmerkingen:

Kaarten van José zei

Wat een prachtige kaart heb je voor je dochter gemaakt.
Alvast van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!!

Groetjes,
José

Anita zei

Tja Marga, met deze boekkaart zou ik ook gestart zijn op mijn eigen blog hoor. Wat een feestje om naar te kijken!! Hier word je echt helemaal blij van ;-). Prachtig gemaakt hoor meid!!

Liefsssss,
Anita

Ria's Creaties zei

Je boekkaart is prachtig.
Hier zal je dochter wel blij mee zijn.
Alvast gefeliciteerd.
Groetjes Ria

Freddie zei

Ik wilde toch ook hier graag mijn reactie plaatsen. het ziet er allemaal goed uit en heb mij als volger aangemeld. je boekkart is weer schitterend zoals al jou kaarten eigenlijk. Heel veel plezier met je nieuwe blog en ik kom hier zeker vaak buurten.
Groetjes,
Marian

Anoniem zei

Hoi Marga

Eindelijk is het dan zover je eigen BLOG en wat voor een je boekkaart is een echte eyecatcher geworden enne ook hier kom je niet meer van me af hoor ik vind het nu al geweldig

Groetjes Jolanda

Petra zei

Heel mooi gemaakt meid!!
Gr. Petra.

diana zei

hoi marga,
zoals ik al eerder zei ik vind hem schitterend geworden en om daar je eerste kaart op je blog te zetten kan het voor jouw niet meer stuk
lieve groetjes diana