donderdag 9 februari 2012

Daisy heerlijk aan het breien


Hoi allemaal, van me vriendin heb ik deze leuke stempel gehad en vandaag meteen aan het freubelen geslagen.Nogmaals bedankt  Chantal.
Vind het zo'n schatje.

 De kleuren die ik gebruikt heb zijn:
Huid E000,E00,E01
Haar: E42, E43, E44, E47
Jurk/lamp: V91, V93, V95, V99
Breiwerkje: YG91, YG93, YG95
Breipennen, W00,W1, W3
Bank: E51, E53, E55

Het scrappapier is van Maja desgin.

Verder wens ik jullie een hele fijne avond en groetjes van Marga.

10 opmerkingen:

Chantal zei

Ohhhh Wauwsa Marga, wat heb je een mooie kaart gemaakt met mijn cadeautje voor jou! Ik heb hem graag voor je gekocht hoor meis, want ik weet dat je zo van stempels met breisters houdt! Deze kon ik niet weerstaan hi hi. Je kaartje is helemaal supers en ik word er helemaal vrolijk van! Prachtig papier en schitterend gekleurd. Zijn dat onze nieuwe bloemetjes die we gekocht hebben? Heerlijk hè zo'n nieuwe voorraad! Lieve groetjes, Chantal

Jolanda zei

Hoihoi

En nog zo,n mooi kaartje en wat de tekst al zeg op je kaartje dit is ook iedere keer weer genieten van al dat moois

Groetjesssssssss

Marguerite zei

Wat een gave stempel is dit. Ik kon hem ook niet in de winkel laten liggen. Mooie kleuren heb je gebruikt.
Groetjes Marguerite

Ina ( Frysk Famke ) zei

Wow Marga,

Das echt genieten van je kaartje
prachtige kleuren en stempelafdruk.

Groetnissssssss Ina

Tab zei

Such a gorgeous card, hun....so many pretty embellies...love it!
Hugs Tab x

Inky's Creaties zei

Wat een leuk kaartje is dit geworden, toch wel een beetje mijn favoriete kleuren.
En ja wie vindt dit stempeltje nu niet leuk?

Groetjes Inky

Anoniem zei

Hoi Marga
Erg leuk deze kaart zeker omdat ik op het moment ook de ene na de andere sjaal zit te breien.
Het is ook heel erg in de mode.
Groetje's overenoud

Hannie zei

Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt!
Die stempel is erg toepasselijk voor een handwerkster! Vandaag had ik 2 afdrukje bij de post, gekregen van Marguerite. Ga er zeker een kaart mee maken!

Groetjes Hannie

arjette zei

Wat een geweldig mooi kaartje!! Lief stempeltje zeg en super ingekleurd!

groetjes arjette.

Gonny zei

wouwwwwwwww marga
hij is weer superleuk geworden mooi van kleur
gr Gonny