maandag 13 februari 2012

Mr Fix it


Goeiemorgen hobbymaatjes, allemaal een fijn schaatsweekend  gehad? Zelf heb ik niet geschaatst maar gefreubeld. Een kaartje voor me vader die volgende week jarig 79 wordt. Hij is altijd wel bezig met zijn gereedschap en vond dit wel bij hem passen.

De kleuren die ik voor deze kaart gebruikt heb zijn:
Huid E31, E33, E35
Broek: BG10,G40,BG93
Trui: E42,Y26,Y28
Gereedschapskist: E42, E43, E44
Gereedschap: W00,W1, W3, W5

Het scrappapier is van My Mind's Eye Paris & Co

Verder wens ik jullie vandaag een hele fijne dag en succes met jullie kaarten. Lieve groetjes van Marga.

11 opmerkingen:

Chantal zei

Een hele goeiemorgen lieve Marga en jeetje zeg, wat een onwijs fijne manier om zo wakker te worden met een heerlijke capu!!! Ik denk dat je vader hier heel blij mee zal zijn, want het is een schitterend kaartje weer meis! Lieve groetjes, Chantal

Kitty Dieleman. zei

Wauuww wat een mooi kaartje zowel stempel als papier is echt mooi.
Je weet er steeds weer wat bijzonders van te maken.

Fijne dag en groetjes.
Kitty

Jolanda zei

Goedemorgen Marga

Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt en ik denk dat je vader er ook erg blij mee zal zijn

Fijne dag en groetjessssss Jolanda

Chantal zei

Alvast gefeliciteerd! Denk dat je vader je kaart erg leuk vindt. Ik in ieder geval wel.

Groetjes Chantal

Hannie zei

Hey, dit is een leuke mannen kaart! Ook leuk voor een jongen natuurlijk!

Groetjes Hannie

Marguerite zei

Wauw wat een mooie kaart heb je weer gemaakt.
Groetjes Marguerite

Petra zei

Hoi Marga,
Wat een leuke kaart zeg!!
Gr. Petra.

Corrie zei

Hoi Marga
wat een prachtige kaart heb je voor je vader gemaakt

Groetjes Corrie

arjette zei

Wat een geweldig mooi kaartje, super!!! Alvast van harte gefeliciteerd!!

gr.arjette.

Gonny zei

hallo Marga
weer een top kaart stempel heb ik besteld maar notg niet ontvangen.
komt metde boekjes mee eind februari.dus ik moet nog even geduld hebben.voor ik daar mee aan de slag kan.
gr Gonny

Ally zei

♥♥fantastic image, lovely card!
xoxo, Alessandra