zaterdag 21 april 2012

Zakdoekdoosje kaart en tasje







Hoi hobbymaatjes, super bedankt voor jullie reactie's op me vorige kaart. En 100 volgers,hier ben ik best super trots op. Vanmiddag een weekend sol gedaan van de http://magnoliaclub.clubs.nl/ 
De opdracht was maak een zakdoekdoosje kaart en plaatst het voor maandag 1200 uur op de club..
Vond het een hele leuke kaart om te maken. Ik had op de beurs een scorpal gekocht en om te oefenen heb ik dit tasje gemaakt.,weet nog niet voor wie maar dat komt wel goed.

De  magnolia heb ik ingekleurd met de volgende kleuren:
Huid: E000, E00, E01
Haar / Schoenen : E41,E43, E44
Jurk:G00, BG10, BG11, R20, R21, R22
Tulpen: R20, R21, R22 en de steeltjes met E41E43, E44

Het scrappapier is van My Mind's Eye Howdy Doody

Het scrappapier van het tasje was nog een restje.

Ik wens jullie een hele fijne avond en voor straks eet smakelijk. 
Lieve groetjes Marga.





11 opmerkingen:

Jolanda zei

dat ziet er mooi uit . . mooie papiertjes heb je gebruikt.

Corrie zei

Wat mooi Marga,

schitterend papier heb je gebruikt voor het zakdoek doosje.

Groetjes Corrie

Ina ( Frysk Famke ) zei

Hallo Marga,

Daar ben ik dan eindelijk weer, deze keer via je blog ipv HJ ;)
heb heerlijk van je kaartjes zitten
te genieten.

Kan niets anders zeggen dan Prachtig!!

Liefs Ina

Linda zei

Wat een leuke creaties
gr linda

HennyD zei

Wat een mooie zakdoekdoosjeskaart.
En je tasje ook....super.
Mooi papier.
Fijne avond en groetjes, Henny

Chantal zei

Wauw Marga, wat een supergave uitvoering heb je van je zakdoekdooskaartje gemaakt zeg! Helemaal toppie meis! Enne... dat tasje? Daar had je nog niets over gezegd hi hi, maarre... hij is helemaal fantastisch!!! Ben benieuwd voor wie deze wordt... Lieve groetjes, Chantal

Sieta zei

Wat een pracht van een zakdoekdoos-kaart is het geworden.
En het tasje is ook geweldig geworden.

Liefs Sieta

arjette zei

Dat ziet er weer geweldig mooi uit allebei, super!!!

gr. arjette.

Kitty Dieleman. zei

Je zakdoek doos kaartje en je tasje zijn heel mooi,nou je tasje hoef je echt niet als oefening te gebruiken het ziet er top uit.

Gr Kitty

Bernadet zei

Bij toeval op je blog beland Marga!!
Je hebt een prachtig zakdoekkaartje gemaakt zeg!
Ook je andere creatie's zijn schitterend!!
Heb me meteen aangemeld als volger.

Petra zei

Hoi Marga,
Weer super mooie creaties meid!!
Gr. Petra.