zaterdag 12 mei 2012

Magnoliaklok



Hoi allemaal,gisteren was ik samen met Chantal bij Margreet om te freubelen. We gingen alle drie een klok maken. Het was een hele klus ,maar superleuk om te doen. Vandaag ben ik ermee verder gegaan met dit als resultaat. Supertrots ben ik hier op.

Het scrappapier wat ik heb gebruikt is van Maja desgin: Vintage Summer Basics 1922 en de magnolia's komen  uit een oudere collectie.

De kleuren die ik heb gebruikt zijn
Tilda met rozen in haar hand
Huid E000,E00, E01, R20, R22
Haar- Schoenen E23, E25, E27
Jurk W0, W1,W2
Roos R81, R83, R85,BG93,BG96

Edwin met roos
Huid E000, E00,E01
Haar- schoenen  E41, E43, E44
Broek W0, W1. W2
Trui BG93, G80, YG 61
Roos RV91, RV93, RV95,BG93, BG96, BG99

Boom
Boom E43, E44, E47
Bloem RV91, RV93, RV95

Tilda  op het bankje
Huid E000, E00, E01
Haar E08, E09, E19
Broekpak R81, R83, R85, W0 ,W1, W2
Sokken W0, W1, W2
Roos, R83, R85, R89,BG93, BG96
Bank E43, E44, E47

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en wens jullie een heel fijn weekend. Lieve groetjes van Marga.


22 opmerkingen:

roelie zei

O wauw marga

daar mag je ook wel trots op zijn zeg kan je wel zien dat het veel werk was maar dan heb je ook wat moois

gr roelie S

Jacqueline (Sjakkie) zei

Het is een geweldig mooie klok Marga, super gaaf!
Groetjes van Jacqueline

Chantal zei

Jouw versie is schitterend meis!!!!! Ik ga die van mij vanavond afmaken (LOL) hi hi, superleuk dat je ook een rood meisje ertussen hebt gezet. Zeker ik als roodharige vind dat werkelijk fantastisch! Lieve groetjes, Chantal

Angelique Neervoort zei

Deze is ook heel gaaf. Mooi hoor. Wou dat ik zoiets kon maken maar ben nog aan het leren

Marianne zei

WAt een mooi klok is dat, ziet er keigaaf uit.
liefs, Marianne

Jolanda zei

nou . . trots kun je zeker zijn. Wat een prachtige klok, en wat een werk om te maken. er is van alles te zien . . mooi

Marrie zei

Hallo Marga,

Wat een super leuke klok heb je gemaakt.
Nou daar mag je ook best wel trots op zijn hoor(ik weet wat een werk het is ik heb hem namelijk ook gemaakt)

Groetjes Marrie

arjette zei

Met recht dat je hier super trots op bent, wat een geweldig mooi werkstuk!!!! Het ziet er werkelijk schitterend uit!!!!!!!

gr. arjette.

Karin zei

Wauw, dat ziet er prachtig uit! Daar mag je zeker trots op zijn, je kijkt met plezier hoe laat het is!

knutselheks zei

Hoi Marga

Wat een mooi resultaat.Ik heb vandaag de klokmal zelf net binnen gekregen.Dat je er zo'n prachtig kunstwek van kan maken!Echt top!!!!
Gelijk inspiratie op kunnen doen
groetjes knutselheks

shampylou30 zei

wow another stunning card you have so much talent and yous cards are an inspiration sue xxxx

Silvia zei

Jouw klok ziet er ook super uit Marga. Zulke lieve zachte kleurtjes.

gr. Silvia

Gea zei

Wowwww wat is dat een schitterend mooie klok geworden Marga.
En wat een werk zul je er wel aan gehad hebben zo mooi is het geworden.

Groetjes Gea

Jolanda zei

Hoi Marga

om in 1 woord te zeggen
SUPER

Groetjessssss jolanda

Welkom bij Happy Stamper zei

oooooooooh wat een beauty zeg, echt heeeeel erg mooi.
super leuk gedaan
lieve groetjes
angelique

Janny zei

Nou je hebt alle reden om trots te zijn hoor hij is prachtig, maar wat een werkstuk schitterend, liefs Janny

Kim zei

Wat een gave klok! Daar mag je zeker wel trots op zijn, want hij is schitterend.

Groetjes Kim

Epie zei

Wauww wat een prachtige klok , mijn complimenten hoor !!

Groetjes Epi

Sieta zei

Je klok is schitterend geworden Marga en daar mag je beslist erg trots op zijn.

Liefs Sieta

Danoesja zei

Wauw Marga, wat mooi en zoveel mooie details.
Je kaartje hieronder is ook al zo mooi, net een schilderijtje.

Lieve groetjes
Danoesja

Margreet zei

Nou meis hier mag je ook super trots op zijn hoor je klok is echt prachtig. EN wat was t gezellig he zo'n dagje samen freubelen.
Fijne dag!
Groetjes Margreet

Mihaela zei

WOW, gorgeous work, Marga!!!