dinsdag 18 september 2012

4 kerstkaarten






Hoi allemaal,eerst wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties op me lectuurbak. Bovenstaande kaarten heb ik gemaakt voor de Hobbyzine nr 10. De beschrijving van deze kaarten staat hierin vermeld.
De kaarten zijn ingekleurd met de copicmarkers en hieronder volgen de nummers:

Kaart nr 1:
Huid:E000,E00, E01,RV21
Haar E41, E43, E44
Jurk/ muts/ laarzen : E07,R27. R29
Cadeau: G00,BG10, BG11,BG93, BG95

Kaart nr 2:
Huid: E000, E00, E01,RV21
Haar: E15,E17, E18
Broekpak: BG93, BG95, BG97
Ster /haarband : E42, Y26, Y28
Schoenen: W1, W2, W3

Kaart nr3: (Easelkaart)
Huid:E000,E00, E01, RV21
Haar Edwin E15, E17, E18  Haar Tilda : E40, E42, E43
Broek/wanten: BG93, BG95, BG97
Trui/ muts: E07. R27, R29
Laarzen : W1, W2, W3
Mand/ appels: E43, E44, E47,YG00,YG13, YG17
Cadeau: G00, BG10, BG11,E43, E44
Jurk / schaatsen: G00, BG10, B111
Haarband/ hart: R39, R59
Huis: houtwerk E43, E44, E47,kozijn: W0, W1, W3
Kerstboom: YG91, YG93, YG95

Kaart nr 4:
Huid: E000, E00, E01,RV21
Haar: E41, E43, E44, E47
Jurk: BG93, BG95, BG97
Trui: G00, BG10, BG11
Schoenen: E41, E42, E43
Cadeau: WW1, W2, W3,R39, R59

Ik ben benieuwd naar jullie reacties op me kaarten en wens jullie een hele fijne avond.
Lieve groetjes van Marga.






28 opmerkingen:

jolanda zei

je kaartjes zijn allen weer prachtig!

Jolanda zei

Ik vind ze prachtig . . .

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kerstkaarten heb je gemaakt Marga, ik vind ze allemaal prachtig. Top.
Groetjes van Anita

Marcella zei

Hoi Marga
Vind ze allemaal weer even mooi.
Groetjes Marcella

leonenkarin.blogspot.com zei

Lekker op dreef zeg!! jij red het vast wel om ze op tijd klaar te hebben hihih! Ze zijn prachtig :D
Groetjes, Karin

marion zei

Wat een prachtige kaartjes ! Liefs, Marion

Elise zei

Jij bent lekker op dreef!! Prachtige kaarten zijn het, zeg!!! Mooie kleurtjes en stempels, krijg gelijk zin om ook aan de slag te gaan....maar dat binnenkort maar, hihi..
Groetjes Elise

JOKE zei

Schitterend maar de eerste is toch mijn favoriet!!! Ik vind dat zo'n lief stempeltje!!!
Liefs Joke

Miranda Slagboom-de Groot zei

Je kaartjes zijn schitterend.
Groetjes Miranda

Ria's Creaties zei

Och Marga wat een schitterende kerstkaarten,heb je weer gemaakt.
Groetjes ria.

Richtsje zei

Het zijn stuk voor stuk prachtige exemplaren Marga, echt supergaaf!

Groetjes Richtje

Pouwla zei

Hoi Marga,
wat een prachtige kerstkaarten heb je gemaakt! Heel mooi!
Groetjes Pouwla.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Marga,ik vindt ze alle 4 even mooi,lief en leuk.Je hebt ze ook allemaal met oog voor detail gemaakt,krijg gewoon zin om ook aan mijn kerstkaarten te beginnen.groetjes Miranda

Liesbeth zei

Prachtig Marga, je gaat als een trein met je kerstkaartjes.
gr. Liesbeth

arjette zei

Wat een prachtige kaartjes allemaal, stuk voor stuk bjoeties!!

gr. arjette.

Corrie zei

Ze zijn prachtig marga ,je hebt de kaarten voor het Hobbyzine blad weer prachtig gemaakt,maar als het goed is wist je dat.... al lieve groetjes Corrie

roelie zei

dat zijn weer een hele colectie prachtige magnolia kaarten

gelukkig haal ik volgende week de kerst hobby zine op

gr roelie S

Marianne zei

Heel mooi en heb gisteren net het blad gekocht.
Liefs, Marianne

jokiedebeer zei

Wauw wat zijn ze prachtig Marga.

groetjes joke

Anoniem zei

Mooie kaartje heb je gemaakt!

Groetjes van Inge

Corrie zei

Het zijn stuk voor stuk plaatjes Marga

Liefs Corrie

Riet zei

Wat heb je weer prachtige kaarten gemaakt Marga.

Liefs Riet.

Danoesja zei

Hoi Marga

Wat dacht jij, ik doe er maar gelijk 4. Ze zijn schitterend en echt in een hele mooie kerstsfeer.

Lieve groetjes
Danoesja

Chantal zei

Tsja, wat kan ik hier nu nog op zeggen Marga? Ze zijn gewoonweg GEWELDIG!!!!! Een mooie topcollectie noemen ze dit in modewereld, maar ook gewoon in kaartenwereld. Lieve groetjes, chantal

Bea zei

Supermooie kerstkaarten zijn het Marga, als ik ze zo zie moet ik er ook gelijk 1 maken....

groetjes en een fijne dag Bea.

Babette zei

Ze zijn alle vier prachtig.
Groetjes Babette

marian zei

Hallo Marga,
Wat een schitterende kerstkaarten heb je gemaakt zeg.Jouw bak is ook geweldig mooi geworden.Ik ben ook volger van je blog geworden hoor.
Groetjes van Marian.

Astrid zei

Wowww, wat heb je weer schitterende kerstkaarten gemaakt Marga, ze zijn stuk voor stuk prachtig !!

liefs Astrid