woensdag 10 april 2013

Magnolia "Tissuebox " Magnolia Clubdag project "








Hoi allemaal ,vorige week zaterdag had ik clubdag van de Magnoliaclub. Waar ik sinds kort in het beheerdersteam zit. http://magnoliaclub.clubs.nl/
We hadden als project maak een tissuebox. We kregen een goed gevulde tas om deze box te maken.  Op de dag zelf had ik de doos in elkaar en de rest thuis afgemaakt. In de tas zaten ook deze afdrukjes in. Deze heb ik ingekleurd met de copic markers.

Op de dag zelf was ook Astrid van Creashop Duymelot aanwezig,zij had hele mooie spulletjes mee uit haar winkel die je kon kopen.
Verder heb ik vele hobbymaatjes ontmoet en gesproken. Super gezellige dag was het en goed georganiseerd meiden! Hier kijk ik graag op terug.

De gebruikte materialen zijn:
Kraft, créme papier
Scrappapier van Pion
Nestabilities, decoratieve elements, swirls,Labels van magnolia,ovaal en scalopped
Hoekjes,hekje
kant, roosjes
Pons: vlinders en hart

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
 Een hele fijne middag,lieve groetjes Marga.




40 opmerkingen:

Henriëtte zei

Marga, ik vind deze tissuedoos helemaal top zeg. Prachtig papier, leuke pootjes er onder en supermooi versierd.

Groetjes Henriëtte

marja zei

WAUW wat een schitterende creatie Marga, echt prachtig!!!!

Lieve groetjes Marja.

Trijntje zei

Wat een leuk cadeautje. Heel mooi gemaakt Marga Leuke kleuren. Mooi afgewerkt. Leuke magnolia's Groeten Trijntje

marian zei

Hallo Marga,
Je tissue-doos is schitterend geworden hoor.De mijne is nog niet helemaal af.Maar heb op het ogenblik ook erg veel andere dingen, maar ga hem zeker afmaken.Maar die van jou is prachtig.
Groetjes van Marian.

Karin zei

Prachtig doosje Marga, heel erg leuk.
Gr. Karin

peggy zei

wauuuuw wat knap gemaakt !!!!


Grtjs Peggy

Linda zei

Wat een schattig doosje, heel mooi gedaan
gr linda

Chantal zei

Ohhhhhhhhhhhhh die wil ik vanaaf in het echie ook nog een keer zien hoor! Hij is fantastisch gemaakt zeg! Super uitgevoerd Marga!

Marcella zei

Hoi Marga
Dat klinkt allemaal heel gezellig .
Je hebt hem ook weer prachtig gemaakt een hoop moois op te zien .
Groetjes Marcella

Rachel zei

Mooi doosje, leuk gedaan!
liefs Rachel

Corrie zei

Wat vind ik deze tissuedoos prachtig gemaakt Marga, ik zou het zonde vinden om die te gaan gebruiken, wat heb jij er een beauty van gemaakt.
Lieve groetjes Corrie

Corrie zei

Wauwww Marga
Wat is die mooi geworden, het is even wat werk maar het resultaat is dan ook Super!!!!

Liefs Corrie

Jolanda zei

Hij is prachtig geworden Marga:0)
Ik ben nog druk bezig...
grtz Jolanda

Ans Gilbert zei

Hoi Marga,

WOW..ziet er super uit, heel mooi papier en leuk met al die afdrukjes een gave creatie..
Liefs van Ans

Hanny zei

Wat een kunstwerk is dit, prachtig!
liefs Hanny♥

Anoniem zei

Wauw,wat gaaf.Wat een prachtige doos om hier je tissues in te bewaren.Prachtige kleur en schitterend ingekleurd.Groetjes Joke

Wil zei

Wauw wat gaaf Marga! Ik wist niet dat er zoveel Tilda's met paraplu zijn. Ik hoop dat je het doosje aan kan vullen, zodat je ervan kan blijven genieten.

groetjes,Wil

Anoniem zei

Hoi Marga

Was er al helemaal weg van op de club en ik zie steeds weer wat nieuws.
Echt supermooi.

Groetjes Mia

Joke de Wit zei

Ohhh prachtig gemaakt Marga iets om heel trots op te zijn.Groetjes Joke

nans'creablog zei

Wat heb je dat prachtig gemaakt Marga. Echt heel mooi, je zou met plezier verkouden worden...

Groetjes,
Nans

Bea zei

Schitterende box Marga, mooi papier en wat leuk die pootjes er onder....

groetjes Bea.

Hermien zei

Dat ziet er mooi uit Marga.

Groetjes Hermien

Natasja's Kaarten zei

Wat is dit mooi zeg! Ik blijf kijken.....

Prachtig!

Groetjes, Natasja

Pouwla zei

Hoi Marga,
je box is heel mooi geworden! Ik ben nog bezig met die van mij.
Groetjes Pouwla.

Neline zei

Hij is echt geweldig mooi Marga!!! Ziet er superssss uit.
Kan er naar blijven kijken.
groetjes
Neline

Juanita zei

Super mooi Marga!!!!
Liefs Juanita

Wil zei

Wauwwwwwwwww
Tjeetje,Marga,wat MOOI.!!!!!
Super mooi gekleurd,toppie hóór.

Groeten WIL

Muuske zei

Hoi Marga,wat een gave box!!!heel mooi gemaakt.groetjes Margo.

jolanda zei

prachtige creatie

Riet zei

ohh wowww Marga,wat een schitterend doosje.

Liefs Riet.

Anita Meijer zei

Wauw wat schitterend Marga, wat is dit prachtig gemaakt, top.
Liefs van Anita

Dora zei

wow...wat heb je dit prachtig gemaakt. wat zitten er mooie details op!!
echt schitterende geheel.

Cobie zei

Schitterend!!

Groetjes Cobie

Danoesja zei

Hoi Marga

Hij is super mooi aan alle kanten, prachtig papier heb je gebruikt.

Lieve groetjes
Danoesja

ANJA 3D zei

Schitterende tissuebox. Mooi papier en details heb je gebruikt. Dit is toch een plaatje. wie wil dat nou iet op zijn tafel neer zetten.
Gr. Anja

Richtsje zei

Geweldig mooi Marga!! Supergaaf om zo een tissuedoos te pimpen. Je blijft kijken en steeds weer wat nieuws te ontdekken, gaaf hoor!

Groetjes Richtje

arjette zei

Woowww wat super mooi zeg!!! Schitterend!!

Jolanda zei

Ben volop bezig met mijn tissue-box, maar die van jou is weer schitterend erg leuk en ja de dag zelf was ook leuk.

Groetjes en liefs van Jolanda

Diana zei

Hij is super geworden Marga! Ben er zelf nog geen steek mee opgeschoten, even iets te druk momenteel. Hoop er komende week toch wel mee aan de slag te gaan, vind hem veel te gaaf om te laten liggen.
Groetjes Diana.

Margreet zei

Wat is tie prachtig geworden Marga echt superssss