zaterdag 11 oktober 2014

TFM challenge # 67 Bingo




 Hoi Allemaal vandaag start er een Challenge bij # 67  Time For Magnolia challenge 
met als  thema: Bingo
  Maak een kaart /creatie en kies hiervoor een horizontale, verticale of diagonale lijnen. En met een magnolia stempel, geef in je blog bericht welke lijnen je heb gebruikt.


Een hele tijd terug heb ik deze cadeau kaart  voorbij zien komen op facebook  en  vlak daarna gemaakt voor me vriendin die kort geleden jarig was. De maten van me doosjes komen niet overheen  met het  voorbeeld van facebook/ blog. Ik heb het een en ander aangepast en een deksel op een paar doosjes gedaan.

Verder heb ik gewerkt met een wat oudere scrappapier lijn  van Maja  en wat gecombineerd met stansjes, bloemen en kant.

Ik  ben benieuwd naar jullie reacties hierop en neem zeker een kijkje bij me collega's ook zij hebben hele mooie kaarten gemaakt.

Een onwijs gezellig weekend,
Lieve groetjes Marga.

18 opmerkingen:

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wat een creatie! Super mooi!

Groetjes Ida

Wil zei

Hoi Marga,

OH,wat mooi !!!!!
Prachtig geslaagd.je vriendin zal wel blij geweest zijn met zo'n mooitje !!!!!!!!!!

Groet WIL

Danoesja zei

Hoi Marga
Schitterend is deze cadeautjes kaart, ook het oudere papier blijft mooi.
Liefs, Danoesja

LottesCards zei

Ik vind deze kaart zo mooi!!! Prachtige kleuren en wat geweldig dit patroon. Die wil ik ook nog eens opzoeken... Liefs Lotte!!!

Anoniem zei

Wow Marga, een toppertje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

jolanda zei

wow wat een schitterende kaart

Cobie zei

Schitterend!

Groetjes Cobie

Karin zei

Wat een superkaart Marga, heel mooi!
gr. Karin

Marlies zei

Prachtige kaart. Groetjes, Marlies

Corrie zei

Wauw Marga, wat een prachtig model kaart, wat leuk met al die kleine doosjes.
natuurlijk heb je Tilda weer prachtig gekleurd, ik vind het een mooie creatie.
Lieve groetjes,Corrie

Joke de Wit zei

Ohh mooi gemaakt Marga.Groetjes Joke

Kreatief met Maria zei

Heel mooi Marga
Groetjes Maria

Marlies zei

Een schitterende kaart Marga! Super mooi gemaakt met zoveel mooie details erop verwerkt. Een plaatje! groetjes, Marlies

Marrie zei

Hallo Marga,

Wat een schitterende creatie is dit en wat heb je mooi papier gebruikt alles past zo mooi bij elkaar ik vind je kadootjes zo leuk staan op je kaart.

Lieve groetjes Marrie

Juanita zei

Echt fantastisch mooi!!!!!
Liefs Juanita

roelie zei

hij is weer prachtig geworden marga daar was degene vast wel blij mee

gr roelie

Chantal zei

Je kaart is helemaal fantastisch meis! Hij staat op mijn hobbykamer te pronken en ben trots dat ik de eigenaar van deze schitterende creatie mag zijn! Dikke kus, Chantal

Sandra zei

Super mooi !