zaterdag 6 december 2014

Challenge # 75 Time For Magnolia



Hallo hobbymaatjes,eerst wil ik jullie bedanken voor jullie leuke reacties op me kaarten. Echt leuk om te lezen. Hebben jullie een gezellige sinterklaas avond gehad? Zelf doen wij dit jaar hier niets aan maar wel wat pakjes onder de kerstboom straks.


Ik ben gisteravond met me dochters naar Gooische vrouwen geweest, echt gaaf wat een leuke film.

Van de week was ik benaderd door RTL om over me kaarten te praten bij Gordon in zijn progamma Geer draait door. Een hele eer en lief van hun, maar ik doe het echt niet.

 Vandaag start er een nieuwe challenge # 75 bijTime For Magnolia met als thema

                                               "  Alles behalve vierkant "

                                                    

Ik heb voor deze kaart een oude magnolia stempel gebruikt en haar ingekleurd met  copic markers en de mallen zijn van Crealies, Joy, Magnolia en natuurlijk de bloemen stans van Olba.
Verder heb ik me kaart opgebouwd met restjes scrappapier van Maja design.

Ik ga verder met me  kerstkaarten en wens jullie een heel fijn en gezellig weekend.
Lieve groetjes Marga





Geen opmerkingen: