maandag 2 februari 2015

Challenge #81 Time For Magnolia









Vandaag start er een nieuwe challenge bij  # 81 Time For Magnolia met als thema:
                                                            Alles mag in kerstsferen.

                                                   

Deze kaart heb ik een hele tijd terug gemaakt voor me vriendin Chantal
 en laat het hier nu zien. Het was even puzzelen om deze kaart te maken omdat ik gewerkt heb met de Go- kreate mal. Vnl. om het trapjes gedeelte er mooi erop te krijgen,zodat alles mooi doorloopt. Ook zie je wat diepte in me kaart,wel vind ik  het jammer dat de klok er niet zo goed in uitkomt. Maar van je fouten leer je toch?

 Deze challenge loopt tot en met 28 februari 10.00 uur.

Neem een kijkje bij me DT collega's ook zij hebben  hele mooie kaarten gemaakt.
Een hele fijne dag,lieve groetjes Marga.

Geen opmerkingen: