zondag 1 maart 2015

Voorjaar








Goeiemorgen allemaal vandaag start er een nieuwe challenge bij Ons borduurkaartenblog met als thema: Voorjaar. Borduur een kaart in voorjaars kleuren.  Ik heb hiervoor  een oude borduur patroon gebruikt van Hobbyvision HV- 079 en het  knipvel is van studio light  ook een oudje ,maar het plaatje blijf ook zooooooo leuk.

Neem een kijkje bij me andere collega's ook zij hebben hele mooie kaarten geborduurd.
Deze challenge loopt tot eind maart.

Een hele fijne zondag, lieve groetjes Marga.

10 opmerkingen:

Unknown zei

wat een mooie vrolijke kaart
en een mooie model van kaart!
groetjes,Gerrie
http://gerriesknutselhoek.blogspot.nl/

Danoesja zei

Hoi Marga
Prachtig is je kaartje, het voorjaar straalt er vanaf.
Liefs, Danoesja

Cindy zei

Wat een beauty Marga, echt zo mooi! Krijg hier een heerlijk voorjaarsgevoel bij! Groetjes, Cindy

Creahannie zei

Hoi Marga,
Ik vind jou bijdrage voor deze challenge super mooi gemaakt, leue combi van garen en plaatje en een erg leuk model!!!!
Gr Hannie

Giny zei

Wat een schatje.

Lieve groet Giny

Trijntje zei

Hoi Marga. Dit is echt voorjaar kammetjes en de voorjaarsbloemen. Een schitterende kaart, groeten Trijntje

Joke de Wit zei

Prachtig kaartje Marga.Groetjes Joke

Chantal zei

Ohhhh krijg gewoon helemaal zin in het voorjaar door deze kaart! Schitterend gedaan weer meis! Wat een topper! Dikke kus, Chantal

marian zei

Hallo Marga,
Wat een schattige voorjaarskaart
Groetjes van Marian.

Corrie zei

Ik kon gisteren niet reageren bij jou Marga, blogger pakteb het niet op, als ik ging typen, nou het ging echt niet geen letter, maar nu doet hij het en ik kom je hier toch ook nog even zeggen dat ik je kaart weer prachtig vind, mooi geborduurd en het platje zo schattig.
Fijne dag.
Lieve groetjes,corrie